pondelok 2. mája 2011

Na palacinke

Posledný týždeň blog dosť flákam. Nejak sa mi nakopila práca a škola, a keďže mám úžasný zvyk si nechávať všetko na poslednú chvíľu, potom to tak aj dopadne. Nič zaujímavé sa mi ani neprihodilo, akurát čo som bola v piatok na brnenskom majálese, tam som foťák nebrala, ale bolo skvele. A ešte som zohnala super kaderníčku. Na fotkách to myslím nie je poznať, ja veľmi na zmeny čo sa týka vlasov nie som, ale som spokojná. Strih aj farba presne podľa mojich predstáv. 
Dnes sme vyskúšali CAFÉ Flambée, trošku zašitá kaviareň v centre, ale jednoznačne odporúčam ich flambované palacinky. 





šaty - H&M, rukávy - NY, baleríny - F&F

15 komentárov:

  1. moc krasne fotky a pekne saty,paci sa mi ake su tie foto jemne, ciste...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyhle rukávy jsou podle mně totálně neslušivá věc :D ale ty jsi krasavice! palačinku bych si dala hned!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi nádherná, ty šaty ti moc slušej, ale tobě všechno. :P Jsi fakt kráska. :) Ale ty rukávy se mi taky nelíběj. :D Nemám je ráda tajhle samotný, jedině s trikem normální. :D Příjde mi to nepohodlný a zajímavý. :D Ale nevypadá to špatně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucy: ja si to zasa s tričkom neviem predstaviť, nosím to takto k šatám, aby mi nebolo zima vonku na plecia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uz viiim na comam chut, diky za pripomenuti :) takze dneska delam palacinky. a ty jsi fakt kouzelna, fialova me ted nejak extra nebavi, ale tobe to strasne slusi! plus krasne fotky a navic velni dobre znam tu krizovatku .)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dvakrát mňam. jednou pro tebe a jednou pro palačinku

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nevím jestli se mi více líbí tvé šaty, nebo ta palačinka!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hned bych si dala palačinku! :) moc ti to sluší, šaty jsou krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty šaty jsou krásný a tobě moc sluší :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ty šatičky jsou úžasný a hrozně moc ti sluší =)
    a ta palačinka vpadá vážně dobře =D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tenhle styl šatů úplně zbožňuju, nabírané a s kapsami. V těch bych se nebála nacpat palačinkama:)

    OdpovedaťOdstrániť