sobota 6. augusta 2011

Hrdličky na návšteve

Na pár dní ma prišiel pozrieť brat so svojou Simonkou. Včera sme behali celý deň po obchodoch. Absolvovať mesto, Vaňkovku aj Olympiu naraz bolo aj na mňa dosť, ale zvládli sme to úspešne. Dnes obed na Olomouckej. Kto nepozná Brno, je to vietnamská tržnica, obrovské miesto plné handier a všetkého od výmyslu sveta. Bola som na to hrozne zvedavá, ale myslím, že raz stačilo. Aj keď jedlo chutilo prekvapivo dobre. Akurát s češtinou bol trošku problém.




 hrdličky


 tielko - H&M, sveter - zara, šortky, sandále - ???, hodiny - gate
naše zadky na Petrove

26 komentárov:

  1. krásné fotky, slušelo ti to! :)moc se mi líbí ten řetízek

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš takovej krásně jednoduchej styl, kterej ti skvěle padne. A vážně překrásný fotky! :) A ten řetízek je boží!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný svetřík, moc ti to sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kokos, dneska je nejhezčí Simonka! Chválím bratrův výběr a Simonky vkus! :D

    PS: Tvůj svetr (nový) super! (Není na Honzu moc volný? :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Strašně ti to sluší, moc se mi líbí ten svetr. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezké fotky, moc ti to sluší! :)
    Ten řetízek je skvělý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na ten privesok som pozerala včera v Gate a moc pekný svetrík

    OdpovedaťOdstrániť
  8. si moc krásna a jednoduchá, to sa mi páči, žiadne komplikované veci.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky.. tá posledná + ten popis... to ma vážne dorazilo :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takovej pěkně letní outfit - krásnej svetr- hlavně ta barvička se mi moc líbí :)

    A little bit of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krasny outfit!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. úžasné fotky! neuvěřitelně ti to sluší:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Páčia sa mi tvoje vlasy. Všetkým vám to veľmi pristane :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadáš hrozně sympaticky, sluší ti to :) problémy s češtinou? já jsem češka a taky s ní mám problémy :D
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. jsi nádherná baba. strašně zajímavá =) a moc sympatická

    OdpovedaťOdstrániť
  16. skvelé fotky a ten tvoj svetrík je krásny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great photos and outfit! Love it! Nice blog! :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krasne fotky,paci sa mi sveter a kabelka:)

    pozyvam ta ku mne na giveaway!!
    myfuchsia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. mas super outfit :))

    www.myamericandr3am.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. No tak ten svetřík je prostě dokonalý! ♥

    OdpovedaťOdstrániť